Ebru

Ebru
@Ebruxx
Aslında kimse ,onu yaşarken hayatının en mutlu anını yaşadığını bilmez .
Edebiyat
Reklam
Hayatımın en mutlu anıymış , bilmiyordum.
Edebiyat
Onu, sevebileceğinin en yücesiyle sevdin. Titreme daha fazla kalbim. Bağışla kendini artık onu da Bırak gitsin. O senin ezel gününden kaderin Sen onu nasılsa bin kere daha seveceksin.
"İki kent arasındayım. Biri bilmiyor beni , öteki tanımıyor . Ait olamamak da tam olarak burada başlıyor. "
Yenilmemişlerin neşesiyle ışıl ışıl yanan deniz rengi gözlerinden başka her şeyi kocamıştı ihtiyarın.
Reklam