Beyler, İnsanların keyif dediğin şey ne kadar da tuhafmış, dedi. Onun ve karslı sayılan acının doğası arasında bunca farklılık varken ve ikisi Bir insanda aynı zamanda yanyana bulunmak istemezken, içlerinden birini kovalayıp yakaladığımızda, Çifte varlıkları aynı başa bağlanmış gibi, genellikle diğerine de sahip olmak zorundasınız. Bana öyle geliyor ki,Aisopos bunu düşüne bilseydi bir masal yazar ve tanrının birbirleriyle çalışan bu iki düşmanı barıştırmak isteyipte başaramayınca başlarına tek bir bedende birleştirdiğini söylerdi.ikisinin bir insanda göründüğünde diğerinin de hemen peşinden gelmesini sebebi budur, derdi. Şu anda benim duygularım da böyle, çünkü zincirin bacağımı verdiği acının arkasından hazzın geldiğini hissediyorum
Belki de zamanın başlangıcından beri insanın temel dramı,kendisine yetmediğini sandığı bir dünyanın içine yerleştirilmiş olması ve kabına sığamamasıdır.