"Onun hep orada olduğunu, kökenini bulamadığın durumda varlığını sürdüren bir hastalık gibi hep orada olacağını düşünmeni sağlayan o belirsiz duygu. Ve sana tekrarlıyorum ki, sorunları onları gömerek çözemezsin dostum."
Kitap zor bir kitaptı bence, yazar Jon Fosse 'nin tüm kitaplarını okudum ve farklı bir tarzı var. Melankoli yerine delilik olmalıydı kitabın ismi. Oldukça sakin bir zaman diliminde okunmalı diye düşünüyorum ve herkese tavsiye edebileceğim bir eser değil.
"...İnsan nasıl olur da bir konuda kendine bu kadar güvenir? Vidme buna akıl erdiremiyor, inanmak emin olmak değil emin olamamaktır diye düşünüyor, şaşırmaktır, tünelin ucunda bir ışık, anlamadığı bir şey görmektir...