Bunalıma girmek üzereyken ‘Her kitabı bitirmek ,okumak,anlamak,özümsemek… zorunda değilsin Eda’ dedim ve üzülerek yarım bıraktım .Sonra incelemeleri okudum ve sanırım şuan haletiruhiyem müsait değil.Daha sonra inşallah bir gün bitirir ve anlarım .Diyeceklerim bu kadar şimdilik.