Eda Arda Ylmz

Eda Arda Ylmz
Okuduğum kitaplar ve yorumları(önerilen/önerilmeyen)profilimdedir.Sohbet amaçlı burda bulunmadığımı belirtmek istiyorum.Anlayışınıza teşekkür ederim.
Hayat her durumda böyle midir sahiden??
Her neyse ; hayat her durumda sonu kötü biten bir hikaye değil midir zaten.?
Sayfa 197·Kitabı okudu
Duygu/Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlişkiler değişimin aracıdırlar ve en etkili terapi insan sevgisidir.
Sayfa 270·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Bir inanç için acı çekmiş olandan daha tehlikeli varlık yoktur;En büyük zalimler ,kafası kesilmemiş mazlumlar arasından çıkar.
Alıntı
'Sam' diye yeniden denedim, 'kelime öldürür, ruh ise canlandırır. Bu da içinde yazıyor. Aşırıcılar Tanrı' yı bir kutunun içine sokmaya çalışıp ona sahip olup sağa sola itecekleri bir eşya gibi davranıyorlar.
Sayfa 24 - Arion Yayınevi·Kitabı okudu
'Of Emil' dedim bir daha dalmadan evvel, 'biz asla tanınmadık, asla dinlenilmedik. Kendi aralarında görmek istemiyorlardı, sadece yanlışlıkla alınmış ve iyi oturmayan ayakkabılar gibiydik.'
Sayfa 9 - Arion Yayınevi·Kitabı okudu
İlişkiler