Aşksız ve paramparçaydı yaşam
bir inancın yüceliğinde buldum seni
bir kavganın güzelliğinde sevdim.
bitmedi daha sürüyor o kavga
ve sürecek
yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
“Bir inancın yüceliğinde sevdim seni” kimse böylesine ince bir şiir yazamaz.Üst seviye
Piraye ye adlı şiirinde şöyle bir dize geçer;
“Saatimin kayışına adını tırnağımla kazıdım”
İşte o saatin kayışında Vera yazıyor imiş.
Ah Nazım ah.Sen de mi be!