İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuzdu? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmadı? Niye bazılarının çocukları var, bazılarının yok?
-Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocuklar bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.