Mutlaka okunması gereken bir kitap gibi lanse edilmesi üzerine alıp okuduğum , bitirdikten sonra ben ne okudum dediğim bir kitap oldu . Ergenlik döneminde bir çocuğun okuldan atılmasından sonra yaşadıklarını iç dünyasını konu alıyor olmasına rağmen kitaptaki aşırı tekrarlamalar , çocuğun ağzından olan anlatım kitabın okunmasını güçleştirdi. Kitapta temel anlatılmak istenen aile ilgisinden sevgisinden mahrum kalmış bir çocuğun hayata bakışı yaşadıkları Anlatılmış . Edebiyat dünyasını ikiye bölen kitapmış o dünyadan olmamama rağmen olsaydım kitabı beğenmeyen grupta olurdum .
Kötülüğe kötülükle karşılık verilmesi gerektiği emredilseydi bize o zaman Tanrı bize öyle derdi, fakat bize tam tersini söyler o. Kötülük yaptığında sana da bulaşacak. Bir insanı öldürmek akıllıca değildir , onun kanı senin ruhuna bulaşır . Bir insanı öldürmek ruhunda ölümcül yaralar açar.