Ali

@ElPatrov·
·
sabitlendi
Yeryüzünde yetmiş yıl geçirdim ve bunun yedi yılını yaşadım.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Edebiyat
Fark
...dediği gibi kahramanla psikopat arasında ince bir çizgi var.Çoğu zaman hangi tarafında olduğunu çizgiyi çizen bilir.
Edebiyat
Duygu boşa harcanan enerjidir ve işleri zorlaştırır.Yıllar içinde hepsini söküp attım.
Sayfa 11
Edebiyat
bazen içimden küçük bir ânı alıp karşılığında bütün hayatımı veresim gelir.
Edebiyat