📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu işte bir yanlışlık olmalıydı,her şey bu kadar basit olamazdı.Tamam,ateş düştüğü yeri yakardı ama hayat olduğu gibi devam etmemeliydi.Uzayın boşluğuna savrulup yok olmuyordu acılar.Nereye gidiyordu peki bunca acı? Bunca yaşanmışlık neyi değiştiriyordu? Biz insansak bunlar kimdi? Bunlar insansa biz kimdik? Hepimiz insansak...hayır, hepimiz birden insan olamazdık...