Politik kurgu türünde okuduğum ilk kitaptır. İlk okuduğumda ortaokul yaşında olan Elif'i büyülemiş hatta bir dönem asker olma hayalleri kurdurmuştur. Harika bir sürükleyiciliği oluşuyla, sürekli merak duygusunu uyandırışıyla, ana karakterin başından geçenleriyle, aynı olayı farklı kişilerle yaşayışıyla kendini tekrar tekrar okutmayı başaran bir kitap -filmi çıksa oturur tekrar tekrar izlerim vallahi-. Politikaya ilgisi olmayan birisi olsanız bile bu kitabı sevebilirsiniz. Yalnız kitapla alakalı tek olumsuz nokta bazenleri çok fazla askeri terim geçiyor: silah adlarıdır, bölük adlarıdır vesaire. Kişisel tavsiyem ordu mensubu değilseniz bunları okumamış gibi davranarak da okuyabilirsiniz kitabı. Şimdiden keyifli okumalar.