Elifk

Hayat..
Önce biraz zor gelecek ama alışacaksın..
Sayfa 40·Kitabı okuyor
Reklam
Derdini söylemeyenin acıyanı da olmazmış..
Sayfa 117·Kitabı okuyor
Ayrılış..
Rüya gibiydi sevgilim Seni tanımak, seni sevmek Ne kadar kötü oysa Sensiz kalmak şimdi Nefes almamak gibi sensiz olmak!
Sayfa 92 - Olympia·Kitabı okudu
Alıntı
Biran önce gitmesini istiyordum. Huzura kavuşmayı, yeraltımla başbaşa kalmayı istiyordum.