Gelecek ay Prag’a gelebileceğini yazmışsın. Neredeyse sana gelme diyecek gibi hissediyorum. Eğer bir gün sana acil olarak ihtiyaç duyduğum ve seni çağırdığım zaman hemen gelecekmişsin umuduyla beni baş başa bırak ama şimdi gelmesen daha iyi olur çünkü geldikten sonra yine döneceksin.
Böyle bir dünyaya çocuk nasıl getirilir? Acıyı ne hakla besleyebiliriz? Uzun süreli sevgilerden yoksun küçük duyguların ardına takılıp şuraya buraya sürüklenen bu zevk düşkünü hayvanların soyunu ne hakla sürdürebiliriz?