idk

Eğer yıldızlar insan olsa, gökyüzü onlara dar gelir, sığmazlardı.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Levi "anılar"ın nesnelerle ve öbür insanlarla yüz yüze geldiğimiz, kendi kimliğimizin en çok farkına vardığımız anlar olduğunu söylüyordu. Anıların bize bu kadar mutlu etmesi bu yüzden olmalı, çünkü anılarda dünyaya uyanışımızı, dünyayı tanıyışımızı yeniden yaşarız.
Sayfa 452 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Egosunu tatmin etmesi gerekiyordu çünkü :)
Neden? Beni sevmediği halde onu sevmemi neden istedi? Neden bu hainliği yaptı bana? Ne gereği vardı?
Yooo
İdare ediyorum işte. Herkesi. Ve herkesten çok kendimi.
Sayfa 51 - Can·Kitabı okudu
Alıntı
“En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı?” ~
Edebiyat-Düşünce