Levi "anılar"ın nesnelerle ve öbür insanlarla yüz yüze geldiğimiz, kendi kimliğimizin en çok farkına vardığımız anlar olduğunu söylüyordu. Anıların bize bu kadar mutlu etmesi bu yüzden olmalı, çünkü anılarda dünyaya uyanışımızı, dünyayı tanıyışımızı yeniden yaşarız.