" Sonunda dayanamadım , hiç olmazsa bahçeye çıkmalıyım dedim . Bahçede evin bütünlüğü içinde sayılırdı.( sayılır mıydı ?) Biraz şüpheci olmuştum.Başıma bu işlerin gelmesinde oldukça önemli bir payı olan adres defterini karıştırdım. Avukat arkadaşımı yazıhanesinde yakaladım. ( Telefonda.) Evin bütünlüğü meselesini sordum. "Efendim?" dedi, "Evini mi satıyorsun?" Saçmalama, ev benim değil ki "Sınırla ilgili bir mesele mi?" (Gizli mezhep hukukunu biliyormusun? onu sorucaktım) "Hayır canım" " Evet mütemmim cüz" " O da ne demek?" Anlattı. Anlamadım. (Benim meselem genede basit galiba) "Teşekkür ederim , ben gene ararım" Gizli mezhep bizim hukuku nereden bilecek? Bak bunu bilemez işte. "