Sıradan bir yaşam öyküsünün içini açıp bakınca aslında nelerin olduğunu, nelerin gizlendiğini Tolstoy sadelikle ve süreçleriyle bizlere anlatıyor.
Bu düşünce ve davranışları günümüzle kıyaslama ihtiyacı hissettim önceki zamanlardan pek farksız değil daha da beter durumdayız. İnsanların vurdumduymazlığı, mevki, güç ve torpil durumları, herkesin sıra kendisine gelene kadar yaşadıkları ve bencillikleri bir yaşam üzerinden hissettirmesi herkesin durup kendini sorgulamasını, yaşam ile ölüm arasının nasıl doldurulmasına anlam katıyor.Yaşamlarınızın daha anlamlı ve dolu dolu olması dileğimle.
~İyi Okumalar~