Bir cesedin korkulacak hiçbir tarafı yoktur, Harry, tıpkı karanlığın korkulacak hiçbir tarafı olmadığı gibi.Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil.
Biliyordum ki, toprak katı ve tabiat zalimdir ve insan hayvanların en kötüsü,en bayağısı ve en az sevimli olanıdır. Evet, bilhassa en az sevimli olanıdır.