H İ Ç

H İ Ç
@EmreTPC
Yaradan Rabbinin adıyla oku!
Eğer susuyorsanız bir yerde, kalbinizle konuşmaya başlamışsınızdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sahi ben kimim!
Bu arada kendimle kalınca sakin ol diyorum ama ne zamana kadar. Bu kaçıncı gecedir kendi kendime onunla konuşuyorum. Geçmiş acılı günlerin tartışmasını yapıyorum. Anlatıyor ve bütün yanlış anlaşılmaları, haksızlıkları düzeltiyorum. Onları yeni baştan yaşanacak bir zamanın önüne getiriyorum. Konuşuyorum onunla. Boş zamanlarımda da değil. Günlük çalışmalar sırasında ama gören olmuyor bu yaptığımı. Dış görünüşüm ele vermiyor beni. Kısa ya da uzun yürüyüşlerde oluyor nedense daha çok. Bir dalgınlığa koyulma gibi başlıyor...
Sayfa 120
Hiç aşktan özge şey revâ mı Sarf etmeye inci gibi kelâmı Hem ne varsa âlemde hepsi aşktan ibaret Geri kalan ne varsa; keder, elem, şomluk, dert
"Doğmak" dedi Meczup. Belalara sıkıntılara doğmak. #Alıntı