Umutt

Umutt
@Emreee65
Bazen içimden gelenleri yazarım buraya. Montaigne olmaya gerek yok bizimki de kötü deneme..

Umutt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·63 syf.·
2019 18. kitabı
Ot Dergisi
8.3/10 · 184 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Dünyada bana sevgi kadar anlaşılmaz gelen hiçbir şey yoktur; ne insan, ne Şeytan ne de başka bir şey; çünkü sevgi her şeyden daha çok işler ruha. Yüreği böylesine kaplayan, böylesine bağlayan hiçbir şey yoktur. Bu nedenle, onu yöneten silahlar olmayınca, ruh, derin bir uçuruma atılırcasına sevgiye atılır.”
İlişkiler
Tutma gözyaşlarını    Onur da ağlar.. Bırak yıkansın gökyüzü, Lacivert, yeşil, altın Işıkları günbatının.   İşte şafaktayız gene     Çırılçıplak      Ve mavi.     İşte sanki dağ yeli     Ve işte sanki meltem...     Kimse toz konduramaz     Kesip attığımız tırnağa bile.            Sen en güzel kızısın  Bütün galaksilerin      Bense tözüyüm artık  Akkor tözüyüm            Prometheus'u yakan Kara sevdanın...
Şiir
"İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum." Nazan Bekiroğlu

Umutt

, bir kitabı okumaya başladı
Nazım Hikmet Ran
8.5/10 · 27,8bin okunma