E. Nida ÖZÇELİK T.

Katılmasam da...
Gerçekten de hepimizin üzerimizde ikinci bir ten gibi taşıdığımız ve bencillik dediğimiz şeyden yoksun ilk kişi henüz anasının karnında doğmamıştı, bu ikinci ten, en ufak bir vesileyle kanayan bincisinden daha kalındır.
Sayfa 176·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam

E. Nida ÖZÇELİK T.

, bir kitap okudu
10/10
·459 syf.·
12 günde okudu
·
2019 67. kitabı
Yaşar Kemal
8.9/10 · 39,1bin okunma

E. Nida ÖZÇELİK T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·396 syf.·
6 günde okudu
·
2019 66. kitabı
Gustave Flaubert
7.3/10 · 40,9bin okunma
İnsan, üretmeden tüketen tek yaratıktır.
Sayfa 24
Edebiyat