"Unutmak,yanlışları tekrarlatması bakımından sakıncalıdır.Aptallar unuturlar.Unutmak cahilliğe yol açar.Kinciler,unutmaz ve bilgilerini kendilerini de yok edecek yönde harcarlar.Akıllılar,unutmayan ama bilgilerini kendileri ve idealleri için olumlu enerjiye çevirebilenlerdir."