Biliyordum ki insanlar beni pek sevmeyeceklerdi.(Sait Faik)
Bir yerde zorbalık egemen oldu mu bir kez, yenik düşene itiraz hakkı verilmez. Yenik düşenin silahları; hakikât, masumiyet ve Tanrı’dır. @bakiieren (Twitter)
Okurken çok keyif aldığım ve hemen bitirmemeye çalışıp sündüre sündüre okuduğum bir kitap. Derin tasavvufi düşüncelere daldıran, varlığın amacını veyahut hiçliği sorgulatıyor. Herkesin muhakkak okuması gerektiğini düşünüyorum. Kitapta fantastik ve hoş betimlemeler bulunmakta. Kitap Raci'nin ruh ve gerçek alem arasındaki hakikati aramaya başlayıp mezarlıkta Aynalı Dede ile karşılaşması ile derin bir manevi yolculuğa çıkmasıyla başlıyor.
İyi okumalar.