Esma

Bazan biriyle ya­rım saat konuşmak yarım asırlık refahtır…
Sayfa 534
Çiçeğim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Bence en dayanılmaz,en korkunç durum uyanık olup da azap çeken bir ruhun duyduğunu anlatma olanağını bulamamasıdır.'
"Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var . Ömür böyle geçiyor işte;kâh unutup kâh hatırlayarak.."
"Şimdi gülsün mü, ağlasın mı? Hem gülsün hem ağlasın. Hayat budur işte ."
"Her kişinin bir patlama noktası,her mizacın bir haddi vardır."