Esmeray

Esmeray
@Esmeray123
Bir şey beklemiyormuş gibi yapıp içime dünya kadar umudu sığdırmaktan da yoruldum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap sevgisi diye bir sevgi vardır sanırım. Ana sevgisi kardeş sevgisi yar sevgisi gibi bir sevgi. Bu sevgi insanın içinde doğuştan mıdır? Yoksa sonradan mı uyanır? Bunu bilmiyorum daha dogrusu şuna inanıyorum. Kitap sevgisi de diğer öbür sevgiler gibi doğuştan vardır ama uyuyordur. Onun zamanı gelince uyandırılması gerekir.
... Aramak, bir amacı olmak demektir. Bulmaksa özgür olmak, dışa açık bulunmak, hiçbir amacı olmamak.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Yoruluyorum artık, hepsi bu. Uykuyla dinlenemeyecek kadar yorgunum artık.
Ah benim iyimser yanım Ah benim aldanışlarım Ah benim kavgalarım Ah pişmanlıklarım Sus artık uslandır beni