Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var, anladım, elden geldiğince susmam gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım.
Kardeşlik, pili bitmiş bir saat gibiydi.Pilini taktığın anda kaldığı yerden başlayıveriyordu çalışmaya.Bin yıl da görmesen, anında kapatıyordun aradaki açığı.