Biliyorduk, gidişi kolay, dönüşü çok zor bir yolculuğa çıkıyorduk. Ancak gidiyorduk, çaresizlikten, zorunluluktan gidiyorduk. İki yol kalmıştı önümüzde, ya ölüm ya da ayrılık yolu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne diyeyim? Hangi ölümden, hangi ölüm acısından söz edeyim?
Hangi kelimelerle ölümü anlatayım? Ölüm kör bir bıçakla damarlarımı kesiyordu. Ölüm dünyayı kocaman bir mezarlığa çevirmiş, bizi bir oraya bir buraya gömüyordu. Ölüm saçlarımdaki akları artırıyor, saç ve sakallarımın rengi yavaş yavaş kefen rengine bürünüyordu.