Kafamda hiç durmadan kendini seven ama bir o kadar da hırpalayan biri var. Sadece kendim bile kendimi yormaya yetiyorum ve bunu her zaman kaldıramıyorum. Kestiremiyorum neyin hayal ürünü, neyin gerçek olduğunu... Gerçekten hiç tanımadığım birinin bana baş ağrıtıcak cinsten bir şeyler hissettirebilmesi normal mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayır diyememek öfkeye yol açar. Kendi eliyle kendi varlık ve benlik sınırını ihlal etmiş bir birey, kendine saygısızlık ve haksızlık ettiği için vicdanen rahat değildir ve öfkeyle doludur. Olmak istediği kişi olamamış,olmak istemediği biri gibi davranmak zorunda kalmış,özgüven ve kararlılık gösteremediği için suçluluk ve mahcubiyet hissediyodur. Kendiyle bu denli kavgalıyken, başkasından saygı ve şefkat görmesi mümkün değildir.