Fadime Işık

Kafamda hiç durmadan kendini seven ama bir o kadar da hırpalayan biri var. Sadece kendim bile kendimi yormaya yetiyorum ve bunu her zaman kaldıramıyorum. Kestiremiyorum neyin hayal ürünü, neyin gerçek olduğunu... Gerçekten hiç tanımadığım birinin bana baş ağrıtıcak cinsten bir şeyler hissettirebilmesi normal mi?
Sayfa 49·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşanmışlıklardan Alıntı
"Seni seviyorum, Nino. Çünkü sen benim vatanım gibisin: narin, gururlu ve sadece bana ait."
"Her insanın bir yıldızı vardır gökyüzünde... Ne zaman ki insan yüreği karanlığa gömülür, işte o zaman yıldızlar da sönmeye başlar."
"Zaman tasarrufu yaparken,yaşamdan tasarruf ettiklerini fark etmediler." Hız ve verimlilik uğruna kendimizi tükettiğimizi anlatan çarpıcı bir ifade...
Hayır diyememek öfkeye yol açar. Kendi eliyle kendi varlık ve benlik sınırını ihlal etmiş bir birey, kendine saygısızlık ve haksızlık ettiği için vicdanen rahat değildir ve öfkeyle doludur. Olmak istediği kişi olamamış,olmak istemediği biri gibi davranmak zorunda kalmış,özgüven ve kararlılık gösteremediği için suçluluk ve mahcubiyet hissediyodur. Kendiyle bu denli kavgalıyken, başkasından saygı ve şefkat görmesi mümkün değildir.
Duygu ve Düşünce