Çaysever

Çaysever
@Fairytaalee
Bir şarkı öner
Reklam
Halbuki ben,ne kadar saçma olursa olsun, yan yana bulunduğumuz zamanın durup kalmasını,asla bitmemesini temenni ediyorum.
'Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.'
Edebiyat