Atlas Özdemir

Atlas Özdemir
@Fascinans
GT yapmıyorum. Psikoloji-Nöroloji
Saygıdeğer Hanımefendi ve Beyefendiler bu gün çok değerli bir konu hakkında konuşacağım, Antonio R. Damasio'nun "Descartes'in yanılgısı" adlı kitabı bilim dünyası için bir dönüm noktasıdır. Bilindiği gibi, Descartes "Düşünüyorum o halde varım" diyerek her şeyin akıldan ibaret olduğunu iddia etmişti. Bu anlayış duyguları bilimsel kategoriden dışlıyordu. Fakat, 1995 yılında duygular bilimin menziline girdi. Beynimizin sol bölgesi hesap ve mukayese ile uğraş verir iken sağ beynimiz ise duygusallığa ve estetikliğe önem vermektedir. Sol beynimiz otoriter iken sağ beynimiz duygusaldır burada IQ ve EQ olarak iki klasmana ayırabiliriz.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Psikoloji
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2021 43. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2021 20:02
Kitabı yeni bitirdim ve cidden herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm Mevlânâ hazretlerini esas alan ve bibliyoterapi kullanılan kitap, çok değerli bir eser mahiyetinde ayriyeten hikayelerin yorumlanarak anlatımın kolaylaştırması ve Mesnevi'den sözler eklenmesi bu eşsiz bilgi deposunu ve rahatlığı taçlandırmış.
Psikoloji
Mesnevi TerapiNevzat Tarhan · Timaş Yayınları · 20122,850 okunma
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2021 42. kitabı
İlk defa bu platformdan etkilenerek bir kitap okudum ve bitirdim. Cidden hoş ve güzel bir kitaptı ağır Türkçesi ile "bu ne demekti lan" dedirten ama bir o kadar da mükemmel edebiyatı ile sizi alıppp götüren bir eser, çok güzel çok beğendim. Dipnot: Ulan Nüzhet....
Roman
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,1bin okunma

Atlas Özdemir

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2021 42. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Bu tarz kitaplar genel de çok değerli oluyor...

Nilberen

@nilberen01
·
Yazarla ilk tanışmamız oldu.Anlatımı çok müstehzi ,olaylara yaklaşımı çok içten...Hem dünyada kalıp hem de hayattan kaçamayız.Kısacası herkes hata yapabilir kendimizi sevaplarımızla, hatalarımızla çok sevmeliyiz .