dilan.

dilan.
@Fatherdert
Kendimin hasretini çekiyorum
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Madam; Kokunuz tenime Hiç böyle dolanmamıştı Anlatın bana, Rüyada mıyım neredeyim Kim bu inceliğin sahibi Hangi hayalin ortasında Kaybettim benliğimi Uzun sürmeyecek düşlerim olsa da baki Beni uyandıran ahmakta kimin nesi! Hayat mı, kader mi gönderen bu zalimi ? Evranı ininden çıkaran hangi masaldı ki Sadece bir ışık istiyorum Madam dan küçük bir ışık Beni onurunuza davet edin bayan Alın bu kölenizi yanınıza Yoktur benim param pulum, Anlamaz öyle her şeyi bu kulun Gözlerinde ilelebet müebbet yatarım Hiç olmazsa yanı başında dolanırım Lakin hissediyorum kalın duvarları Ve yüreğinde gizlediğin zalim,küçük kızı Kübra Nur Gümüş
Şiir
dilan.
Yüreğinize sağlık ✨🌸
Nefret ettiğin kişiye benziyor olduğun savunması, ne kadar doğrudur?
“... Biz bir insandan nefret ettiğimizde, kendi içimizde yuvalanıp bu insanın görüntüsüyle karşımıza çıkan birinden nefret ederiz. Bizim kendi içimizde olmayan şey, bizi kızdırmaz.„
Sayfa 139
Psikoloji
dilan.
"Nefret, başarısızlığa uğramış sevgidir " diyor Soren Kierkegaard
İnsanın güzeli güzel sevmeyi bilendir.
“Çok güzel görünüyorsun” dedim “O senin kalbinin güzelliği” dedi “Benim kalbim sensin” dedim Kendi güzelliğiyle yüzleşti Atakan Gülgar
dilan.
Gülümsetti👍🏻
Puan vermedi·190 syf.··
Beğendi
·
2021 59. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2021 09:12
Şeytanın fısıldadıkları.. İsmi ilgi çekiyor. Acaba okursam pişman olur muyum? diye düşünmüyor değil insan. Başta bende öyle düşündüm. Az okunup beğenilmesi ve yazarın sadece 2 eserinin olup kendisiyle ilgili çok az bilginin olması beni daha çok çekti. (Az bilinen şeyleri severim:)) Kitabı okurken içimden “şeytana hak verdiğime inanamıyorum” dedim. Kitapta birçok şeyden bahsetmiş; ahlak, iş hayatı, zenginlik, çalışmak, aylaklık, aşk, kader, yaşamın amacı vesaire..  Her dediğine katılmamakla birlikte hak verdiğim birçok yer oldu. Rahatsız olduğum yerlerde çok fazla, tutarsızlıkların olduğu kendisinin de itiraz etmediği bir kitap, dünyaya onun gözüyle birazcık bakmaya kalkarsam sanırım içimde kalan son sevgi kırıntılarını da kaybedeceğim. Okunmalı mı? Bence evet, değer. İnsana farklı bakış açısı kazandırabilecek akıcı bir kitap. Bazı yerleri işaretledim ara ara açıp okumak için.. Tekrar üzerine düşünmeye değer çok şey var veya unutulmaması gereken..! Henüz bitirmeden bu incelemeyi yazmaya başladım. (ilk incelemem bu arada =_=)
Şeytanın FısıldadıklarıEmre Yılmaz · İlkkaynak Yayınları · 1999434 okunma
Dilber isimli okura yanıt verildi
dilan.
Ya teşekkür ederim :)🌸