Novalis: "Dünyanın bizim istemimize uygun olup olmaması bize bağlıdır."
Ömrünün sonuna doğru, hele hele tarihin sonunda, insan bunun tam tersini düşünüyor ve hissediyor...
Şu sıralar yalnızım. Daha ne dileyebilirdim ki? Bundan daha yoğun bir mutluluk olamaz. Yo var, sessizliğin etkisiyle yalnızlığımın giderek büyüdüğünü dinlemenin mutluluğu.