Ne var ki sürekli bilgisizliğimiz işaretlere , uyarılara ve -varoluşun trafik lambalarına- sorumsuzca uymamamız nedeniyle bunu çabucak tüketir , boşa harcarız; buna rağmen de kendimizi zayıf , her tehlikeye açık ve kaderin elindeki bir oyuncak sayarız...