Bazen kimse seni anlamaz. Hislerini, üzüntünü, sevincini…. Bazen kimseye anlatamazsın derdini. Ama Allah oradadır. Sen daha konuşmadan içindekileri bilir. O çok yücedir. Her şeyi bilir, duyar, görür. Herkes gitse, tüm dünya seni anlamasa dahi; O (Allah) seni anlar. Sana elbet doğru yolu gösterir. “Bittim, tükendim, kimse beni sevmiyor, anlamıyor,” dediğinde Allah oradadır. Allah çok merhametlidir seni senden çok sever, merhamet eder. Seni anlar ve sana en güzelini vermek için en doğru anı bilir. O an geldiğinde ise sana öyle bir şey verir ki sen şaşar kalırsın. Ettiğin dualar elbet kabul olacaktır. Sen Rabbini an, O’nun gönlünü hoşnut tut ve sabret. En önemlisi de Rabbine güven.
"Kimseler görmedi Ömür hanım,bu dünyadan ben geçtim.İçimde umudun kırk kilitli sandıkları,elimde bir avuç düş ölüsü yüreğim - içinde senin ve benim ağırlığım- benim olmayan bir garip gülümsemeyle yüzümde,incelik adına,ben geçtim..."