Platon “Nazik olun, çünkü karşılaştığınız herkes farkında olmadığınız zorluklarla boğuşuyor.” der ve Fernando Pessoa ekler;
“Kimseyle alay etme, asla kimseyi küçük düşürme, kalbinin en ücra köşesinde bile yapma bunu. İnsan yaşamı alaya alınmayacak kadar hüzünlü ve ciddidir.”
Güzel olan her şey yarım kalır
Filmler en güzel yerde sonlanır.
Çok mutluyum dediğin yerde,
hüzün kendini hatırlatır.
Çocukluk kısadır, gençlik azdır
ve bebeklik hiç yaşanmamıştır.
Vefa azdır, sadakat sınırlıdır.
Verilen sözlerin ömrü kısadır.
Çok seversin, çok çabuk gider.
Güzel rüyalar en güzel yerinde biter.
Güzel olan ne varsa,
sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir,
kısacıktır..
“Unutmuş gibi yaptığım her şeyi hatırlıyorum. Biliyorum hangi acımın hangi yarama denk düştüğünü. Sırf bu yüzden Loriana, aynaya bakarken gözlerimi kaçırıyorum. Ne olur kimseye söyleme ama, çok yoruldum.”