İnsan hakları, kadın hakları ve özellikle ırkçılık üzerine düşündüren güzel bir kitap. Beni en üzen şey 1960ta Amerika’da geçen olaylarının benzerlerinin 2022 Türkiye’sinde yaşanıyor olması. Göçmenlere farklı bir gözden bakmamı sağladı. Bir çocuğun gözünden. Keşke büyümeseydik dedirten bir roman