Yazarın kalemine sağlık, gayet açıklayıcı olmuş insanı kendine çeviren bir kitap. İnsan okudukça hayatında nelerin eksik olduğunu anlıyor. Ve en önemlisi okuyup geçmemek üstüne düşünüp uygulamak gerekiyor.
Ve harika bir alıntı var içinde ( Sen değişirsen dünya değişir ) umarım. Birgün değişiriz ve kendimizi buluruz .