Kitabı beğenmedim ve tavsiye etmem. Bir kere 2010 yılına kadar olan kısmını anlatıyor... Yani Pep'in ilk yılları. Sonra, kötü çalışılmış bir kitap. Abartılı övgüler ve Katalanlık propagandası var. Üstelik yazar Pep ile bir tane bile birebir, özel görüşme yapmamış. Özel bilgi yok, anı yok. Vakit kaybı oldu benim için...
Pep GuardiolaMiguel Angel Violan · İndigo Kitap · 2017297 okunma