Feyza

Feyza
@Feyzakln
Seni benim vücudumdan kesip aldılar, beni uyuşturmadan. Yarımı benden aldılar, en güzel yarımı. Yeniden çık diye senin parfümünle suluyorum kendimi
Sayfa 33·Kitabı okudu
Reklam
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir seyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Elbette, bir gün ölümle karşılaşırsam -ki karşılaşacağım- önemli değil, önemli olan şu ki benim yaşamım veya ölümüm başkalarının yaşamını nasıl etkileyecek.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Ben bilmek istiyorum , hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?
Sayfa 13·Kitabı okudu
Oysa büyümek hayat demekti ve hayatın yazgısı hep ışığa gitmekti.
Sayfa 69·Kitabı okudu