Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir seyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Elbette, bir gün ölümle karşılaşırsam -ki karşılaşacağım- önemli değil, önemli olan şu ki benim yaşamım veya ölümüm başkalarının yaşamını nasıl etkileyecek.
Ben bilmek istiyorum , hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?