İyi geceler dileyerek söze başlamak istiyorum. Bu iletinin muhatabı beni takip eden ve henüz yetişkin olmayan ORTAOKUL ve LİSE öğrencileri başta olmak üzere, keşfette de denk gelmesini istediğim bütün değerli kardeşlerimdir.
Hepimizin evde olduğu şu günlerde sosyal medya hesaplarımızla ilişkimiz artmış durumda. Oturduğu yerde, insanlara kötülüğünü bir şekilde bulaştırma derdinde olan bir takım kötü insanlar, yapacak başka bir şeyleri olmadığı için, sık sık sizleri hedef alıyor. Tabi sadece sizleri değil, erişkin olan ama yetişkin olamayan yaşı daha ileri insanları da hedef alıyorlar. Dünya üç beş basit eğlenceden, düzeysiz sohbetten, tanımadığınız insanların uzak kalbinden (tanımadığınız birinin kalbi size yakın olamaz) ibaret değil. Bir insan, sizinle durduk yere tanışmaz, tanışmak istemez. Can sıkıntısı ya da sohbet bahane değildir. Sağlıklı bir ilişki, bir sebebe dayalıdır. Fotoğrafınızı görüp size mesaj atan biri kalbinizin peşinde değildir. Tanımadığınız biri size ''mrb, merhaba, nbr, nasılsın'' gibi sözlerle mesaj atıyorsa, size doğrudan senli benli konuşuyorsa, sizden fotoğraf istiyorsa, size fotoğraf atmak istiyor yahut direkt atıyorsa, lütfen onlardan uzak durun. Bu kişilerin derdi sizin temiz kalbiniz, henüz kirlenmemiş heyecanlarınız değil. Bu kişiler sizi sonrasında çok üzülebileceğiniz, depresyona girebileceğiniz ya da canınızı çok sıkacak şekilde kullanmak istiyorlar. Bir şekilde sizi kandırmak için size güzel sözler söyleyebilir, sizinle çok ilgili konuşur ve sizi övebilirler. Siz de zannedersiniz ki seviliyorsunuz ve karşınızdaki insan size değer veriyor. Tehlikeye çok açık ve çok masumsunuz. Fakat hayal bile edemeyeceğiniz kötülükler var bu dünyada. Her ne kadar içinizde bazıları yetişkin hayatına özense ve büyük bir insan gibi davransa da, sizler