Ayşenur

Ayşenur
@Fikrimdenheceler
Ne mi yapacağım bundan sonra? Ayak izlerimi silmek için sana gelen yolları tersinden yürüyeceğim önce. Şiir de okumayacağım bir süre... Fotoğraflarını güneşe koyacağım bir an önce solsun diye... Ne yapacağım sanıyorsun ki?..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzü boşaldı, habersiz miyiz? Güneşe göç var da, kalan biz miyiz?
Yol uzun ve zahmetli. Bana müsaade...
Yüreğinin sesi dışarının uğultusunu bastırmış.
Hem buradasındır, hem olmak istediğin yerde. Bazen her yerdesindir, bazen hiçbir yerde...