📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
. "Hepinizi yaratan bir tek Allah'ır. O'nu sevin ve O'nun azabından korkun. Birbirinizi de sevin ve birbirinize karşı merhametli olun. Dürüst olun, yalan söylemeyin. Mala, mülke ve makama aldanarak insanları ezmeyin. Haksızlık etmeyin. Komşularınızla iyi geçinin. Haramdan kaçının. Namusunuzu koruyun. Başkasının namusuna göz dikmeyin. Bu dünyada sonsuza dek yaşayamayacağınızı, bir gün gelip öleceğinizi bilin. Öldükten sonra da tekrar diriltileceğinizi ve bir başka dünyada yaptıklarınızın hesabını vereceğinizi unutmayın..." (sav)
At ve kadın..
Ne çok benzer birbirine
İkisi de özgürlüğe aşık
İkisi de sevildiğinde,
beklediğinden çok daha fazlasını verir sana.
Biri hayatını adar yoluna
Cesurdur her şeyi alır karşısına
Ağladığında yanında , güldüğünde yanında
Diğeri anlamaz yorulduğunu
Ciğerini çatlatır yine de durmaz sen durdurmayınca
At seni öteye taşır
Anlıyor belkide, ne kadar hızlı koşarsa
kovalıyor gibi sanki kaygılar
o kadar hızlı uzaklaştırır seni.
Kadın, annedir ayaklarının altından ziyade bir de dizleri vardır,
başını koyduğunda sanki bütün huzur ordadır.
Şairin dediği gibi; tüm koşmalarım, çabalarım dizine varmaktır.
At ve kadın
Benzerler birbirlerine
İkisi de özgürlüğe aşık
Sever seni ikisi de sahiplenince
Ama bir hayat da yaşatmaz ruhu kelepçelenince.
-Murat Çağlar
İnsan böyle bir şey. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor.