Filiz

Filiz
@Filiz_oztrk
Oysa büyümek hayat demekti ve hayatın yazgısı hep ışığa gitmekti.
Reklam
Ama hep bilinmeyen bir şey değil midir, 'yazgı'-- yazıldığı en başından belli olsa da, yazılanın ne olduğu belli olmayan..
Sayfa 53
"Bir gemi arıyorum, pusulası imandan, Alıp götürsün beni,bu hüzünlü limandan..."
"Hep kayboldugumda kendimi burada buldum." ~ Gökyüzü durağımız olsun~
Yeniden bak hayata sahiden yaşıyor musun? Yoksa yalnızca dünyadan geçip gidiyor musun?
Sayfa 26
Reklam