Filiz

Filiz
@Filiz_oztrk
Anımsadığın hiçbir şey sağ kalmadı. En iyisi unutmak.
Reklam
İçim, ey içim bu yolculuk nereye? Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin.
"Bir gökyüzü dinleniyor içimizde..."
Sayfa 264
Oysa büyümek hayat demekti ve hayatın yazgısı hep ışığa gitmekti.
Ama hep bilinmeyen bir şey değil midir, 'yazgı'-- yazıldığı en başından belli olsa da, yazılanın ne olduğu belli olmayan..
Sayfa 53
Reklam