Bazen öylesine sorulmuş nasılsınlara şöyle güzel bir cevap veresimiz gelir. Kılıç'ın bir başka öyküsündeki gibi mesela: "'Neyim var?' Yok. Bir şeyim yok. Kocaman bir boşluktan ibarettim. Onlara da böyle cevap veriyordum. 'Yok, bir şeyim yok.'" Sanki bir boşluktayız sevgili okur. Birey birey, aile aile, kent kent, ülke ülke bir boşluk.