Hiçbir tarzım yok.
Hatta sadece tarzım da değil, hiçbir yeteneğim olmadığını da kabul ederim. Bunu böylece bilin. Dahası hiçbir yeteneği de umursamıyorum. Donakalmış gibiyim artık. Sebebini de biliyorsunuz. Kafamda tek bir insani düşünce kalmadı.
Beni affeder misin
Huzurunda bir sabah.
Dilimde ismin Allah
Ve yarım kalmış bir ah
İle gözyaşı döksem
Saatlerce diz çöksem
Yansam, yakınsam, dursam
"Hadi kulum" der misin?
Beni affeder misin?