"Sizinle ilk tanıştığımda, saf ve masum bir çocuktum. Sizinle ayrıldığımız zaman, ne yazık ki, artık şeytanın çırağıydım.
Sık sık derdiniz ki: "Hayat güller serpilmiş bir yol değildir. Bir savaştır; savaşmalıyız.""
"Ben eski şarkılardan eskiydim, kimsesizdim. İçimde dünyanın bütün akşamları… Tuttum ağzının sabahına sözler söyledim. Ey güzelliğin ölümden büyük yaşama gücü; Yalnız ölenler unutur birbirini. Seni sevmeye yeni başladım..."