Şu uygulamada flört amaçlı mesaj atanlar neyin kafasını yaşıyorsununuz. Burası Instagram değil. Fotoğraf falan istiyorlar bir de daha merhaba demeden. Üstüne üstlük dilekleri gerçekleşmeyince de takipten çıkıyorlar bir afra tafra yapıyorlar kendi kendilerine. Böylelerini ifşa etmeli belki de, akıllı uslu olsunlar. Kitaplar, incelemeler, fikirler hakkında sohbet etmeyecekseniz mesaj ve takip isteği atmayın. İyice düşürdünüz uygulamanın kalitesini.