Şu an bir kitap kafedeyim.
İkinci katın şık ve huzur verici bir tasarımı var,
Sanki evinizde gibisiniz,
Sessiz bir mekan, insanlar kahve içip kitapları inceliyorlar.
Sonra kitapla da kahveyle de hiç ilgisi olmayan biri gelip, oturup kitabını okumakta olan birine; “Rahatsız edicem ama ordan kalkabilirseniz bi fotoğraf çekebilir miyim?” diyor.
İnsanlar şaşkın ama kırmıyorlar ama rahatsız oldukları da belli.
Sonra fark ediyorum ki bir sürü insan bunu yapıyor.
Çok sinir bozucu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne yaparsan yap, kimsenin özgürlüğünü zorla elinden almasına izin verme; ne yaparsan yap, başkasının özgürlüğünü elinden alma. Aşık olduğun birine bunu asla yapma!"