Gökmen Kaplan

Gökmen Kaplan
@Gokmenkpln
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir. Bazen şans ters dönebilir yoksa. Ayarında istemeyi bilmeli kişi, Tanrı ile ya da tanrılarla iyi geçinmenin yolunu bulmalı.
Sayfa 28
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acele etmeyin... Hele ki benim hakkımda hüküm verirken çok ölçülü olun."
Boş ver dedim kendime Böylesine güzel bir günde düşünecek daha iyi şeyler olmalı.
Sayfa 169
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır dedim kendime, iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Beni kendime ördüğüm kozanın dışına çıkarmaya çalışıyordun, farkındaydım. Senin çabanın işe yaradığı kuşkusuz da benimkinden o kadar emin değilim. Belki bazı kişilikler, kozadan çıkmak istemiyordur; o, ölüm kozası bile olsa. Kimin hakkı vardı kişiyi kozasından çıkartmaya???
İlişkiler