Sema Sabancioglu

Sema Sabancioglu
@Gokyuz
"Hangisi daha zor, bilmiyorum" dedim."Birini aniden kaybetmek mi ,yoksayavaş yavaş ,günden güne kaybetmek mi ? "
Reklam
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim icin mi bu yağmur içimi ıslanıyor dedigimi nasil anlamaz?
O çocuksu günler geride kaldı . O hayaller , o çiçek kokuları, o saflık, Geride kaldı.